keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Palojoen kisat, pupuvauvakuumeilua

Sunnuntaina oli viralliset estekilpailut Palojoella, jotka sujuivat ihan kohtalaisesti. Vimpula
hyppi helppoa suoraa tosi hyvää vauhtia, kummatkin kierrokset 2 virheellä. Esco sai toisen
klassauspisteensä helposta mutkasta, nyt puuttuu enää 1 mutkasta ja suorasta niin ollaan 
keskivaikeassa (: Puolukka sekoili totaalisesti ja keskeytettiin molemmat kierrokset. Hajut
häiritsi neiti kiimailijaa ihan liikaa..

Käytiin tossa reilu viikko sitten myös katsomassa meiän tulevaa pupua, Kanelia:



    



Kyllä nuo pupuvauvat on ihan mahdottoman sulosia! Nyt viikonloppuna olis tarkoitus mennä
uudestaan katsomaan. Ja pupuvauvoista päästäänkin sopivasti seuraavaan aiheeseen.. Olis kauhee
kiusaus tehdä Puolukalle pupuvauvat. Siis aivan tajuttoman suuri kiusaus. Suunnittelen kaikkea jo
pienessä mielessäni vaikka tavallaan tiedän ettei saisi, koska liikaa kaneja. Minä kyllä jaksan kakki
hoitaa ja tiedän miten toimin jos ei kaikille koteja löydy (poikueen tekisin kuitenkin itseäni varten),
tiedän myös miten toteutan asumisjärjestelyt poikueen kanssa. Muttah.. Mun kanithan nää on
joten minä niistä päätänkin. En nyt liikaa suunnitelmia täällä blogissa paljasta kuitenkaan ;)

Tässä vielä lyhyt video IHANASTA Puolukasta. On se mulle vaan niin tajuttoman rakas<3



Laitetaan nyt toinenkin:

1 kommentti:

  1. Minä näinkin jo petsiessä kuvan tästä pikkuisesta - on kyllä aivan mahdottoman suloinen otus! ♥ :)

    VastaaPoista